ماهی‌بالی

ماهی‌بالی

بزرگترین شهوت بازیگر تئاتر تجربه کردن است پس نقاشی می کشد عکس میگیرد مجسمه می سازد ساز می زند....
ماهی‌بالی

ماهی‌بالی

بزرگترین شهوت بازیگر تئاتر تجربه کردن است پس نقاشی می کشد عکس میگیرد مجسمه می سازد ساز می زند....

ماهی

من فکر می کنم

                           هرگز نبوده قلب من

این گونه گرم و سرخ

احساس می کنم

                          در بدترین دقایق این شام مرگ زای

چندین هزار چشمه خورشید در دلم

می جوشد از یقین

    احساس می کنم

                          

                            در هر کنار و گوشه این شوره زار یاس

چندین هزار جنگل شاداب ناگهان

                                         می روید از زمین

آه ای یقین گمشده، ای ماهی گریز

در برکه های آینه لغزیده تو به تو

من آبگیر صافیم اینک به سحر عشق

از برکه های آینه راهی به من بجو

                                               

من فکر می کنم

                       هرگز نبوده

دست من

                  این سان بزرگ و شاد

احساس می کنم

                      در چشم من

به آبشر اشک سرخ گون

خورشید بی غروب سرودی کشد نفس

احساس می کنم

                           در هر رگم

                                                    به هر تپش قلب من

کنون

بیدار باش قافله ای می زند جرس 

                                                         ((احمد شاملو))

نظرات 12 + ارسال نظر
بهشب 30 دی 1388 ساعت 08:40 ق.ظ http://behshab.blogsky.com/

با لحن تعزیه پشت موتور

[ بدون نام ] 30 دی 1388 ساعت 09:35 ق.ظ

کی راهی هستید؟ برایتان دعا می کنم امیدوارم این دفعه هم مثل قبل بازیگری اول را بیاورید من می دانم شما تلاش خودتان را کره اید اگر هم نیاوری اشکالی ندار مهم همان تلاش است که انجام شده است اینجا شما همیشه اول هستید

خیلی لطف دارین

فقط خواهش می کنم برای رستگاری ما دعا کنید زیرا که هنر میدان اسب دوانی نیست که کسی در آن اول شود

من 30 دی 1388 ساعت 04:03 ب.ظ

چی میدن؟
چل مرغ؟
یا سی خروس؟

معمولا یه تندیس میدن تو مایه های اوسکار با یه کم این ور اون ور

[ بدون نام ] 1 بهمن 1388 ساعت 08:20 ق.ظ

درست است که هنر میدان اسب دوانی نیست ولی این افتخار است که از بین گروه هایی مطرح مقام نخست را بیاوری مگر همین پارسال نبود که با اول شدن تئاتر شکار روباه به ابراهیم افتخار می کردید؟ به هر حال امیدوارم هم رستگار شوید و هم مقامی که درخور و شایسته تلاشتان است را بیاورید

چوک نابن 1 بهمن 1388 ساعت 09:40 ق.ظ http://piskedel.blogsky.com

با مطلب جدید بروزم

امامدادی 1 بهمن 1388 ساعت 10:38 ق.ظ

تهیه عکس سیاه وسفید زیبا ازطریق فرمتRAW
www.rahbaremamdadi.blogsky.com

کشکنگ 1 بهمن 1388 ساعت 05:00 ب.ظ http://keshkang.blogsky.com

سلام
خوشبحال شما.

لی 1 بهمن 1388 ساعت 07:27 ب.ظ http://leee.blogsky.com/

نظرات تائید شد.

kiyOOsk 1 بهمن 1388 ساعت 11:23 ب.ظ http://kiyoosk.blogsky.com

مراسم تجلیل در kiyOOsk

http://kiyOOsk.blogsky.com

ندای قران 2 بهمن 1388 ساعت 09:15 ق.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

سی که در هنگام نماز متوجه شد وضویش ناقص است چکار باید بکند؟

کسی که در نماز جماعت متوجه شد که فرضی از فرائض وضو را فراموش کرده و یا متوجه شد که وضو ندارد، نمازش باطل میباشد. بر او واجب است که از نماز خارج شود و در صورت امکان برای گرفتن وضو بیرون میرود و باید از جلوی نمازگزاری رد نشود و به نماز هیچ یک از نماز گزاران خللی وارد نکند. اما اگر این موارد برایش میسر نبود، بدون نماز خواندن، سرجایش می ایستد تا نماز به پایان برسد و سپس وضوی کامل میگیرد و نماز خود را میخواند. دلیل این گفته نیز قول خداوند است که فرموده: ( یا أیها الذین آمنوا إذا قمتم إلی الصلاة .... ) آیه 6 سوره مائده. همچنین رسول اکرم صلی الله علیه و سلم فرموده: ( الطهور شطر الایمان ) پاکیزگی نصف ایمان است.
سلام برادر گرامی با موضوع واجبات نماز در خدمت شماهستم منتظر حضور سبزتان هستم .موافق پایدار باشی.

من 2 بهمن 1388 ساعت 09:16 ب.ظ

همون سیمرغ خودمون!

ندای قران 3 بهمن 1388 ساعت 08:17 ق.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

عَنْ أَنَسٍ رَضِیَ اللّهُ عَنهُ قالَ: سَمِعْتُ رَسُولَ اللّهِ یَقُولُ: «قالَ اللّهُ تَعَالَى یَا ابْنَ آدَمَ إِنَّکَ مَا دَعَوْتَنِی وَرَجَوْتَنِی غَفَرْتُ لَکَ عَلَى مَا کانَ مِنْکَ وَلاَ أُبَالِی، یَا ابْنَ آدَمَ لَوْ بَلَغَتْ ذُنُوبُکَ عَنَانَ السَّماءَ ثُمَّ اسْتَغْفَرْتَنِی غَفَرْتُ لَکَ یَا ابْنَ آدَمَ لَوْ أَتَیْتَنِی بِقُرَابِ الأرْضِ خَطَایَا، ثُمَّ لَقِیتَنِی لاَ تُشْرِکُ بِی شَیْئاً لأتَیْتُکَ بِقُرَابِهَا مَغْفِرَةً». رواه الترمذی وقال: حدیث حسن.
از انس رضی الله عنه روایت است‌ که از پیامبر صلی الله علیه و سلم شنیدم می‌گفت‌:" [ الله تعالی گفت: ای فرزند آدم تو هر گاه مرا خوانده باشی و به من امید داشته باشی ترا آمرزیده‌ام - هرچه کرده باشی - بدان اهمیت نمی‌دهم‌. ای فرزند آدم اگر گناهان تو به ابرهای آسمان برسد سپس از من استغفار طلبی ترا بیامرزم و اهمیت نمی‌دهم -‌ برای من مهم نیست - ‌ای فرزند آدم اگر گناهان تو همه زمین را فرا گیرد و به من شرک نورزی همه آنها را از تو صرفنظر می‌کنم‌]"‌. بروایت ترمذی ‌که آن را حدیث “‌حسن” دانسته است‌.
عبدالله بن عباس گفت‌:‌ کسی ‌که پیوسته استغفار کند خداوند اندوههای او را بردارد و او را از سختیها رهائی دهد و آنچنان به وی روزی رساند که به فکرش نمی‌رسد. بروایت ابوداود و نسائی و ابن ماجه و حاکم‌ که آن را صحیح الاسناد دانسته است‌.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد