ماهی‌بالی

ماهی‌بالی

بزرگترین شهوت بازیگر تئاتر تجربه کردن است پس نقاشی می کشد عکس میگیرد مجسمه می سازد ساز می زند....
ماهی‌بالی

ماهی‌بالی

بزرگترین شهوت بازیگر تئاتر تجربه کردن است پس نقاشی می کشد عکس میگیرد مجسمه می سازد ساز می زند....

تعمیر شب با تن ماهی جنوب این قوطی نوستالژیک

کارخانه تن ماهی جنوب بندرعباس تعطیل و کارگران آن بی کار شدند


لینک خبر در :

لاتیدان

و

ایسنا


ضمنا کسانی که با فضای جبهه آشنایی دارند می دانند که عکس بالا تزئینی نیست و کاملا با موضوع مرتبط است .

(علی ما) عبدالکریم سایبانی برادر رزمنده ام تا روزی که زنده بود از بین کنسرو ها همیشه تن ماهی جنوب را انتخاب می کرد .

خودم هم البته حس می کنم تن ماهی جنوب فقط یک کنسرو معمولی نیست بلکه  بخشی از هویت  و جغرافیای من است که به باد می رود .

منبع عکس : سایت بولتن


پی نوشت : تعمیر شب نام نمایشنامه ای از ابراهیم پشتکوهی است که به مصائب خانواده ای فقیری می پردازد که نان آورشان کارگر کارخانه تن ماهی است . خب حالا چه کسی قرار است شب این هشتاد خانواده را تعمیر کند ؟

بعید می دانم آن کس ، استاندار یا چیزی توی همین مایه ها باشد.


نظرات 3 + ارسال نظر
لی 11 تیر 1391 ساعت 05:28 ب.ظ http://www.leee.us

فکر کنم همین تن ماهی بود تو بندر گمبرون که تنها مواد غذایی خانواده رو تامین می کرد...
که اون هم دیگه نیست مثل اینکه.

بهشب 12 تیر 1391 ساعت 05:20 ب.ظ http://behshab.blogsky.com/

فکر کنم یک بار دیگه باید تعمیر شب رو اجرا کنیم با کمی تغییر

احسان ن 17 تیر 1391 ساعت 05:30 ب.ظ

مم نون از متنت و ی یاداوری: استاندار کلمه ای تزیینی ست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد