ماهی‌بالی

ماهی‌بالی

بزرگترین شهوت بازیگر تئاتر تجربه کردن است پس نقاشی می کشد عکس میگیرد مجسمه می سازد ساز می زند....
ماهی‌بالی

ماهی‌بالی

بزرگترین شهوت بازیگر تئاتر تجربه کردن است پس نقاشی می کشد عکس میگیرد مجسمه می سازد ساز می زند....

دو یاداشت بعد از تعطیلی تمرینات نمایش مثل آب برای شکلات


دو یاداشت بعد از تعطیلی تمرینات نمایش مثل آب برای شکلات


برای دیدن روی عنوان یاداشت ها کلیک کنید


دلم تنگ شده ، گرفته ، ناراحته


مثل آب برای شکلات با سر آشپزی ابراهیم پشتکوهی!

نظرات 2 + ارسال نظر
ادریس 3 مرداد 1391 ساعت 03:10 ب.ظ http://abi-sourati.blogsky.com

سپاس مجدد بابت وقتی که برای مطالعه و همچنین انتشار نوشته کوتاهم گذاشتا اید.
بار دیگر تأکید میکنم که اجرای موفق و لذت بخشی بود و به واقع بهترین اجرایی که در چند سال اخیر شاهدش بوده ام.البته اجراهای سال قبل تی توک را بنا به دلایلی ز دست داده بودم و خوشحالم که با یک تیر دو نشان زدم!
به امید اجرای عمومی اش...

مانـالی 14 مرداد 1391 ساعت 12:17 ق.ظ http://daarchin.blogsky.com/

وااااای!
من همین الان دیدم این پست رو!
دل همه مون تنگ شده برای تمرین :(
ممنونم که یادداشت من رو هم گذاشتین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد