ماهی‌بالی

ماهی‌بالی

بزرگترین شهوت بازیگر تئاتر تجربه کردن است پس نقاشی می کشد عکس میگیرد مجسمه می سازد ساز می زند....
ماهی‌بالی

ماهی‌بالی

بزرگترین شهوت بازیگر تئاتر تجربه کردن است پس نقاشی می کشد عکس میگیرد مجسمه می سازد ساز می زند....

بازی نوروز ۸۸

با سپاس از پرپروک و جغدبندر عزیز که مرا به این بازی که حالا لابیرنتی از دیدگاه های مختلف شده دعوت کردند 

 تحول ؟  

سالها پیش دوست داشتم از همه درختها و کوهها بالا بروم تمام فیلمها را ببینم خیلی ها را ببوسم تمام کتابها را بخوانم و تمام خیلی کارهای دیگر را انجام دهم ولی حالا فکر کنم کمی واقع بین تر شده ام چون دیگر قصد ندارم همه این کارها را انجام دهم ولی هنوز نمی دانم این واقع بینی آیا از سر ناتوانی نیست ؟  

فقط خدا رو شکر می کنم که هنوز هم هر وقت بخوام از هر درختی بالا می روم 

ماهی بالی بالای درخت هرا جزیره شیخ اندرآبی

 برنامه آینده

توی تعطیلات نوروزی فرصتی پیش اومد تا توی جزیره غیر مسکونی شیخ اندرآبی نعنو خود را به تنه درختان کهنسال هرا ببندم و کمی توی آن لم بدم تاب بخورم  به بازی نور و باد شاخ و برگ درختا خیره بشم  صدای نرم امواج رو گوش بدم و سکوت کنم . این سکوت به  من فرصت داد صدای درون خودم رو بشنوم 

امسال تصمیم دارم بعد از این که بیش از یک دهه به قول یک دوست اسب بخار بودن یه کم از این فرصتا به خودم بدم 

البته همین طور که توبه گرگ مرگه یه متولد سال گاو نمی تونه آروم بشینه مخصوصا تو سال گاو 

 

         محمود مکتبی                       فائزه محسنی                      سامان سایبانی