ماهی‌بالی

ماهی‌بالی

بزرگترین شهوت بازیگر تئاتر تجربه کردن است پس نقاشی می کشد عکس میگیرد مجسمه می سازد ساز می زند....
ماهی‌بالی

ماهی‌بالی

بزرگترین شهوت بازیگر تئاتر تجربه کردن است پس نقاشی می کشد عکس میگیرد مجسمه می سازد ساز می زند....

حکیم عمر خیام و حکیم سارا سایبانی

حالا که حرف از خیا م و شراب و مستیه بزار یه چیزی بگم من فکر می کنم آدم مست متولد می شه و چند سال هم طول می کشه تا  مستی از سرش بپره با ور نمی کنی این دو کار سارا سایه بانی خواهر دریا  رو بخون. 

با خودم فکر می کنم اگه خیام این  شعر ها البته به قول دختر پنج سالم را گفته بود چه تاویلی از آن می کردم. 

 

قلب شکسته 

شکسته 

آب بارون 

آب دریا 

قلب شکفته 

دور دور است 

وقتی که من توی خونه بودم 

یه نوری دیدم 

که جاودان 

وقتی که قلب شکفته  

نزدیک ما شد 

من پا پذیر شدم 

یه دانه روی برگ قلب شکفته 

نزدیک من 

 

دریاچه گل من 

موج سواری می کنم 

وقتی یه سیل اومد 

توی خونه می مونم 

موج می زنه و موج می زنه 

باد می زنه باد می زنه 

وقتی باد رسید به ما  

تاب می زنه تاب می زنه 

نور روز به ما رسید 

نور خدا نور خورشید 

وقتی موج سواری کردم 

اومدم به خونه مرتب بود