ماهی‌بالی

ماهی‌بالی

بزرگترین شهوت بازیگر تئاتر تجربه کردن است پس نقاشی می کشد عکس میگیرد مجسمه می سازد ساز می زند....
ماهی‌بالی

ماهی‌بالی

بزرگترین شهوت بازیگر تئاتر تجربه کردن است پس نقاشی می کشد عکس میگیرد مجسمه می سازد ساز می زند....

جادوی تئاتر در ( تنها سگ اولی می داند چرا پارس می کند مکبث )

محمد سایبانی در نمایش تنها سگ اولی می داند چرا پارس می کند -عکس از روح الله بلوچی 

احتمالا شما هم آرزو کردین یه قدرت جادویی داشتین که باهاش می تونستین  تکثیر بشین . فعلا دانکن و ملکوم و چین یاسه و بلکیز و من جمعا پنج نفریم . 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
کشکنگ 22 دی 1388 ساعت 07:01 ب.ظ http://keshkang.blogsky.com

سلام جادوگر...

گوچگ 23 دی 1388 ساعت 02:10 ب.ظ

زیباست بازی رنگ و چهره................

اپی 24 دی 1388 ساعت 02:28 ب.ظ http://api-nowrozi.blogsky.com/

آرزوی موفقیت برای شما و گروه تی توک
و همچنین برای دانکن٬ ملکوم٬ چین یاسه و بلکیز (همان بلقیس خانوم خودمون)

سپاس از طرف همه

من 26 دی 1388 ساعت 10:00 ق.ظ

من دیگه میترسم واسه تو کامنت بذارم
با اون هیبتت

نترس
بخوان اقرا بسم.......................


هر وقت ترسیدی بدون که به تو فرصتی هدیه شده
فرصت تجربه کردن چیزهایی که تا حالا ندیده ای

من 28 دی 1388 ساعت 09:46 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

مندی مور تو فیلم chasing liberty میگه بابام همیشه بهم میگه از هرچیزی بترسی، اون چیز خیلی باارزشه. آدم از چیزای الکی و بیخودی نمیترسه هیچ وقت.
البته ناگفته نماند بابای ایشون تو این فیلم رئیس جمهور آمریکا بودن!
.
.
.
ترس خوبه
آدمو بزرگ میکنه

چه جالب من تو یه فیلم دیگه آمریکایی دیدم وقتی یه بچه میترسید به گوسفندا نزدیک بشه مامانش این حرف رو زد

من 28 دی 1388 ساعت 09:48 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

حاجی از سمت راست و چپ، وسطیش
عاشقش بودم
هیبت هیبت که میگم اینو میگم
غیر از بلکیز نفهمیدم این کدومته
ملکومه؟
ملکومی اینجا؟!
بازیت جون هسته

نداى قران 29 دی 1388 ساعت 09:13 ق.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

بسم الله الرحمن الرحیم
--------------------------------------------------------------------------------
الحمد لله والصلاة والصلام علی رسول الله امام الذاکرین وعلی اله وصحبه اجمعین وبعد
--------------------------------------------------------------------------------
انسان همیشه در پی دست یافتن به راهیست که سعادت وخوشبختی وی را تامین کند وتردیدی نیست که ارامش دل واطمینان خاطر بخش بزرگی از سعادت هر فردی را در بر میگیرد واکنون بگوئیم ارامش دلرا همان خوشبختی است گزاف نگفته ایم .خداوند در قران یاد خود را وسیله ارامش دل ذکر کرده ومی فرماید (الابذکر الله تطمئن القلوب )اگاه باشید که بیاد خدا دلها ارام میگیرند .سعادت وخوشبختی انسان همواره در معرض تهدید اتی همچون درد ورنجها ودشمنانی از جن وانس قرار دارد .که یکی از وسایل حفظ انسان دربرابر ان تهدیدات پناه بردن به خدای عزوجل باتوسل به خواندن اذکار ودعاهائیست که رسول الله صلی الله علیه وسلم ان را برای اوقات وحالات معینی مقررفرموده اند . سلام برادر باموضوع فضیلت ذکر خدا درخدمت شما هستم منتظر حضور سبزتان هستم جزاکم الله خیر

[ بدون نام ] 29 دی 1388 ساعت 11:25 ق.ظ

از نقش من منظورت همون نقشیه که مثل زنان نقاب زده ای؟

من 29 دی 1388 ساعت 08:13 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

آمریکاییها
و در راس شون رئیس جمهور آمریکا
بقیه رو گوسفند فرض کردن
یعنی آدم حساب نمیکنن ماها رو
اینم نتیجه گیری اخلاقی از کامنت قبلی من و جواب تو!
همین چند وقت پیشا یه فیلم میدیدم یارو پرفسوره رئیس دانشگاهه برگشت گفت آدمای قدرتمند به آمریکا مهاجرت کردند و بربرها و مسلمونا به ایران
اینقده بهم برخورد
فیلمه رو تا آخرش که دیدم هرجا این یارو پرفسوره توش ضدحال میخورد دلم خنک میشد

تازه بهت قول می دم این جمله مال یه غیر آمریکایی باشه ولی من تو که منی از کجا شنیدیم خوب معلومه تو دو تا فیلم آمریکایی متفاوت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد