ماهی‌بالی

ماهی‌بالی

بزرگترین شهوت بازیگر تئاتر تجربه کردن است پس نقاشی می کشد عکس میگیرد مجسمه می سازد ساز می زند....
ماهی‌بالی

ماهی‌بالی

بزرگترین شهوت بازیگر تئاتر تجربه کردن است پس نقاشی می کشد عکس میگیرد مجسمه می سازد ساز می زند....

به زودی حقیقه العشق فی برهوت معرفت

به زودی نمایش حقیقه العشق فی برهوت معرفت کاری از تئاتر تی تووک به کارگردانی ابراهیم پشتکوهی در هرمزگان اجرا خواهد شد

این نمایش در سال ۱۳۸۶ در جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد

داوران آن جشنواره (( زهرا صبری . علی پاکدست و علی اکبر حلیمی )) از کارگردانان آوانگارد تئاتر عروسکی از شیوه اجرایی تئاتر تی تووک ابراز شگفت زدگی کردند

نظرات 2 + ارسال نظر
ایسا 31 اردیبهشت 1390 ساعت 09:03 ق.ظ http://teatrical.blogfa.com

سلام ممد.یه سری به ما هم بزن

من یک میمناب 1 خرداد 1390 ساعت 10:35 ب.ظ

من هیچ وقت از کاری که ابراهم کارگردانی کرده خوشم نیومده چون اینقدر که میخواد کارگردانی رو به رخ تماشاگر بکشه روی بازی بازیگراش کارنمیکنه ..میگن لهجه توی کار بچه های مینابه اما متاسفانه کارای بندر بخصوص بچه های ابرام شدیدا لهجه دارند و من از بازیگرایی که لهجه دارند متنفرم البنه من یه پیشنهاد دارم به اقا ابرام بجای اینکه ادای مطالعه کردن رو دربیاره و هرجا میره یه کناب دستشه بهتره یه نگاهی به این کتا بندازه ببینه چی توش نوشته چون اغلب کتابای قطوری دستشه البته این یه نظر بود و من بدون رو در وایسی نظرم رو گفتم امیدوارم اقای سایبانی دلگیر نباشند

خب عزیز دلم چرا رو دربایسی داری بیا با هم بشینیم گپ بزنیم این جوری ما بهتر و بیشتر متوجه نواقصمون می شیم .
وقتی اسمت رو نمیگی خدای نکرده یه وقت مردم فکرای دیگه ای پیش خودشون می کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد